Известие

Collapse
No announcement yet.

Сълзене на моторно масло при 3.0 V6

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Сълзене на моторно масло при 3.0 V6

    Скоро сменявах гарнитурите на капаците на клапаните и всичко беше ОК,миналата седмица на задната глава(тази от към купето) видях пресни следи от моторно масло,след оглед се оказа че е от един маркуч който предполагам е за вентилация,има един ако мога да го нарека така пластмасов мущук който е на един болт,свалих го и му смених О-пръстените както и скобата която стяга маркуча към тази пластмасария.Няколко дни беше сухо,но от вчера пак леко сълзи,та ако някой е имал подобен проблем да помага?Дали самата пластмаса е спукана,не успях да видя или проблема е друг?

  • #2
    ...
    Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 17:38.

    Comment


    • #3
      Да мерих ги с шублер,както и самата дупка като изкарах тази пластасова тръбичка,но си мисля че или О-пръстените са менте,защото няколко дни нямаше проблем или самата пластмаса е спукана че е мокро лицето на самата пластмаса,а не там където ляга на самата глава.Иначе по нашия край е екстра,заповядай,ще се радвам да се запознаем.
      П.С аз пък много обичам Пловдив,все пак 6-години докато учих ми минаха в този страхотен град.

      Comment


      • #4
        ...
        Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 17:39.

        Comment


        • #5
          Смених тази Г-образна пластасова тръба за вентилацията и всичко е ОК,явно старата е била спукана макар да я огледах щателно и нищо да не открих.Важното е че сега всичко е чисто.

          Comment


          • #6
            Отново имам проблем с леко сълзене на масло от гарнитурите на капаците на клапаните които смених преди 4К,от задната глава се вижда леко омасляване кум рейката на бензиновите дюзи,а на предната пак от там е омаслено,та въпроса ми е на некачествени гарнитури ли съм попаднал или имам проблем с вентилацията?
            П.С щях да забравя,става въпрос за 3.0 V6.

            Comment


            • #7
              Не си ползвал силиконче, за това. Все пак не е нов мотора и е претърпял доста ремперетурни разлики.

              Comment


              • #8
                Напротив,много обилно беше намазано с черен Victor Reinz,но явно пак ще се сменяват,но каво да взема?

                Comment


                • #9
                  Проверяваш на равна повърхност или с метална линия да не са криви капака на клапаните или главата. Купуваш нова гарнитура, избърсваш капака на клапаните и главата хубаво с парцал напоен с кореселин и захлупваш. Без да мажеш силикон! Смени и пръстените които уплътняват отворите за свещите. Виж в програмата с колко се стягат болтовете на капака и ги стегни с точния момент.
                  Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                  Opel Astra J
                  ex:
                  Alfa Romeo 164 2.5TD
                  Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                  Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                  Comment


                  • #10
                    Тези които взех бяха с пръстените и поради тази причина поръчах тях,иначе имаше и по евтини варианти.Сега пак ли да купувам такива с пръстени или мога да сменя само гарнитурите?То тези които се предлагат с пръстени в комплекта не са много като производители.Да взема този път Elring или нещо друго?П.С Още когато ги монтира моя механик каза че са седяли май доста в някой склад,тази на задната глава едвам стана на капака,а е на фирма с традиции,но в БГ както и друг път съм казвал качеството е кофти,много кофти и по лошото е че и повече пари да дадеш пак не се знае на какво менте ще попаднеш.В Аутодатата ли да видя с каква сила се стягат болтовете?

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Bobiuzunov Покажи съобщение
                      .............В Аутодатата ли да видя с каква сила се стягат болтовете?
                      В E-learn пише, че се стягат с 10 - 13 Nm


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #12
                        Пръстените ако не си ги мазал със силикон и не текът не ги сменяй. Каквато и гарнитура да вземеш гледай да не е много стара.
                        Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                        Opel Astra J
                        ex:
                        Alfa Romeo 164 2.5TD
                        Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                        Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                        Comment


                        • #13
                          Утре ще попитам моя майстор,че гарнитурите съм на 100% че ги е мазал със силикон,но за пръстените незнам.

                          Comment


                          • #14
                            Баси разминаването и луфта трябва да има, че да тече....щом и нова гарнитура с много Рейнц не издържа, някъде има ли нещо в монтажа, или нещо което го предизвиква и не е забелязано.....колкото и стари да са гарнитурите, на моя 3.0 му сложих старата от 2.5, а нея я свалях и махах 2 пъти, значи общо 3 пъти......хем ги стягам и на ръка по нютоните дето деснячката определя.....
                            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                            Comment


                            • #15
                              Да то сега май пуска повече отколкото със старите,но явно пак ще ги сменявам.Не вярвам майстора ако има нещо което да не е в ред да го е пропуснал,работи съвестно и не претупва нещата колкото от ред да мине.По ръба и на предната и на задната глава като погледнеш гарнитурите са омазнени,знаете как става,а не трябва да е така,а на задната глава в ъгъла който е към ангренажа си пуска повечко,даже вчера реших да измия за да проследим откъде точно пуска и се вкарах във филм,напръсках обезмаслител и после уж внимавах с водата,но май съм се олял,защото леко се опитва да прекъсва и май съм удавил някоя бобина и свещ,но това айде утре ще свалям капака и с въздух от компресора ще ги продухаме,но дано да не съм наквасил и на задния ред цилиндри някоя свещ че там е по кофти за разглобяване.
                              П.С Ти си в час с този мотор,има ли вариант да е запушена вентилацията на картерните газове и затова да избива от гарнитурите?

                              Comment

                              Working...
                              X